Sylwia Narysuje

Kontakt

Kontakt i najczęściej zadawane pytania

Kontakt:
Możesz także skontaktować się z nami wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@sylwianarysuje.pl. W razie pytań lub wątpliwości chętnie Ci pomożemy.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

Jakie są dostępne sposoby płatności?

Płatności za zakupy możesz dokonywać online za pośrednictwem elektronicznej bramki płatności – Przelewy24 (przelew bankowy, blik) lub przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sklepu. 

 

Dane do przelewu:

Odbiorca: Art&Marketing Sylwia Łuczak
Bank: mBank S.A.
Numer konta: 80 1140 2004 0000 3702 7981 4965
IBAN: PL80 1140 2004 0000 3702 7981 4965

 

*Aby przyspieszyć realizację zamówienia, prosimy wpisywać w tytule przelewu numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby zamawiającej.

Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Wszystkie zamówienia złożone w sklepie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich dostępnych w serwisie Sendit.pl (np. DPD, DHL, InPost).

Sprawdź szczegóły >>

Czy można zamówić za granicę?

Nie wykluczamy takiej możliwości, jednak takie zamówienie należy złożyć mailowo poprzez kontakt na adres kontakt@sylwianarysuje.pl. Po otrzymaniu zapytania potwierdzimy, czy wysyłka danego zamówienia jest możliwa do wskazanego kraju.

Czy mogę zwrócić kupione produkty?

Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z Regulaminem sklepu.

Sprawdź szczegóły >>

Jak zgłosić reklamację?

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Sprawdź szczegóły >>

Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

Jakie są dostępne sposoby płatności?

Płatności za zakupy możesz dokonywać online za pośrednictwem elektronicznej bramki płatności – Przelewy24 (przelew bankowy, blik) lub przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sklepu. 

 

Dane do przelewu:

Odbiorca: Art&Marketing Sylwia Łuczak
Bank: mBank S.A.
Numer konta: 80 1140 2004 0000 3702 7981 4965
IBAN: PL80 1140 2004 0000 3702 7981 4965

 

*Aby przyspieszyć realizację zamówienia, prosimy wpisywać w tytule przelewu numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby zamawiającej.

Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Wszystkie zamówienia złożone w sklepie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich dostępnych w serwisie Sendit.pl (np. DPD, DHL, InPost).

Sprawdź szczegóły >>

Czy można zamówić za granicę?

Nie wykluczamy takiej możliwości, jednak takie zamówienie należy złożyć poprzez formularz znajdujący się na tej stronie lub mailowo poprzez kontakt na adres kontakt@sylwianarysuje.pl. Po otrzymaniu zapytania potwierdzimy, czy wysyłka danego zamówienia jest możliwa do wskazanego kraju.

Czy mogę zwrócić kupione produkty?

Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z Regulaminem sklepu.

Sprawdź szczegóły >>

Jak zgłosić reklamację?

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Sprawdź szczegóły >>

Wypełnij poniższy formularz kontaktu, aby wysłać wiadomość

     

    Możesz także skontaktować się z nami wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@sylwianarysuje.pl. W razie pytań lub wątpliwości chętnie Ci pomożemy.
    Twój koszyk0
    Brak produktów w koszyku!
    Kontynuuj zakupy
    0