Kontakt i najczęściej zadawane pytania
Kontakt:
Możesz skontaktować się ze mną wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@sylwianarysuje.pl. W razie pytań lub wątpliwości chętnie Ci pomogę.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ):
Jakie są dostępne sposoby płatności?
Płatności za zakupy możesz dokonywać online za pośrednictwem elektronicznej bramki płatności – Przelewy24 (przelew bankowy, blik) lub przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sklepu.
Dane do przelewu:
Odbiorca: Art&Marketing Sylwia Łuczak
Bank: mBank S.A.
Numer konta: 80 1140 2004 0000 3702 7981 4965
IBAN: PL80 1140 2004 0000 3702 7981 4965
*Aby przyspieszyć realizację zamówienia, prosimy wpisywać w tytule przelewu numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby zamawiającej.
Jakie są dostępne sposoby dostawy?
Wszystkie zamówienia złożone w sklepie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich dostępnych w serwisie Sendit.pl (np. DPD, DHL, InPost).
Czy można zamówić za granicę?
Nie wykluczamy takiej możliwości, jednak takie zamówienie należy złożyć mailowo poprzez kontakt na adres kontakt@sylwianarysuje.pl. Po otrzymaniu zapytania potwierdzimy, czy wysyłka danego zamówienia jest możliwa do wskazanego kraju.
Czy mogę zwrócić kupione produkty?
Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z Regulaminem sklepu.
Jak zgłosić reklamację?
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ):
Jakie są dostępne sposoby płatności?
Płatności za zakupy możesz dokonywać online za pośrednictwem elektronicznej bramki płatności – Przelewy24 (przelew bankowy, blik) lub przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sklepu.
Dane do przelewu:
Odbiorca: Art&Marketing Sylwia Łuczak
Bank: mBank S.A.
Numer konta: 80 1140 2004 0000 3702 7981 4965
IBAN: PL80 1140 2004 0000 3702 7981 4965
*Aby przyspieszyć realizację zamówienia, prosimy wpisywać w tytule przelewu numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby zamawiającej.
Jakie są dostępne sposoby dostawy?
Wszystkie zamówienia złożone w sklepie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich dostępnych w serwisie Sendit.pl (np. DPD, DHL, InPost).
Czy można zamówić za granicę?
Nie wykluczamy takiej możliwości, jednak takie zamówienie należy złożyć poprzez formularz znajdujący się na tej stronie lub mailowo poprzez kontakt na adres kontakt@sylwianarysuje.pl. Po otrzymaniu zapytania potwierdzimy, czy wysyłka danego zamówienia jest możliwa do wskazanego kraju.
Czy mogę zwrócić kupione produkty?
Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z Regulaminem sklepu.
Jak zgłosić reklamację?
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.